משלוש יוצא… הישג כפול

תיק מורכב שדן בשלוש תביעות שונות בעקבות תאונה משולשת, הסתיים בהישג כפול עבורנו: מצד אחד זכתה הנהגת שייצגנו בבית המשפט בפיצוי כספי בעקבות נזק שנגרם לרכבה, ומצד שני – נדחתה התביעה שהוגשה נגדה. הנה מגיע ההסבר.

בקיץ 2019 אירעה תאונת דרכים בה היו מעורבים נהגת מכונית פרטית, נהג מיניבוס ונהג רכב מסחרי. הנהגים אומנם נחבלו אך יצאו יחסית בשלום מהאירוע. לשלושת הרכבים נגרמו נזקים. המשטרה שחקרה את התאונה הגישה כתב אישום רק נגד אחד המעורבים – נהג המיניבוס.

בעקבות התאונה הוגשו לבית המשפט 3 תביעות שונות, שבהמשך רוכזו לתביעה אחת. בתיק הראשון ייצגנו את נהגת המכונית בתביעה נגד נהג המיניבוס ואת חברת ההסעות שבה עבד, בתיק השני תבעה חברת ההסעות את הלקוחה שלנו, ובתיק השלישי תבעה חברת הביטוח של הרכב המסחרי את חברת ההסעות ונהג המיניבוס. אין ספק שזה היה משולש “שמח” במיוחד…

בניגוד לטענות נהג המיניבוס וחברת ההסעות אשר ניסו להטיל את האשמה על הנהגת שייצגנו, הצלחנו להוכיח כי נהג המיניבוס גרם לתאונה: הוא נכנס לצומת בלי לציית לתמרורים ובלי לתת זכות קדימה לנהגים אחרים, פגע במכונית הפרטית, גרם לה לסטות מהדרך ולפגוע ברכב המסחרי.

אחרי ששמע את כל העדויות, קיבל שופט בית משפט השלום בקריות את גירסתנו ודחה את תביעת חברת ההסעות נגד הנהגת. במקביל הוא חייב את חברת ההסעות ואת נהג המיניבוס לשלם פיצוי כספי ללקוחה שלנו על הנזקים שנגרמו לרכבה בתאונה. תם ונשלם עוד סיפור הצלחה.

משרדנו מתמחה בנושא תאונות דרכים. פנו אלינו לשיחת ייעוץ ללא התחייבות.